Stmelovačka 1. páteční schůzky

Ráno jsme se všichni probudili v 8:00, protože si Muška zapomněla v...

Do další akce zbývá:

DubKvěČer
ČrvSrpZář
ŘíjLisPro
Vypadá to, že ve Vašem prohlížeči kalendář nebude fungovat :( ...
Zkuste použít třeba Google Chrome

Kdo je na břézku?

Celkem 1 návštěvník:

1 cizí návštěvník

Kroniky z akcí 2018/2019

Čtvrtek 24.3.2016

Video z akce najdete tu: https://youtu.be/E-VomblUu80 ;)

Sony

Sobota 26.3.2016

V sobotu jsme se ráno vzbudili, vyčistili si zuby a udělali si rozcvičku.Na snídani jsme měli mazanec jogurt a nějaké čokoládové lupínky. Pak jsme se zbalili na výlet a šli jsme. Zpočátku jsme se vymotali z Jičína kde bylo hrozně moc lidí, no a potom jsme se zastavili na louce aby jsme si zahrály nějaké hry. Prvně jsme hráli hru kámen-nůžky-papír. Hráli jsme celkem dlouho no potom jsme si zahráli hru která nevím ja se jmenuje (je to toaková tak jak lidé z dvou týmů běhají pro míč nebo pytel). Hrozným způsobem jsme se pohádali a kolemjdoucí lidé nevěděli co se děje. Potom jsme šli na kopec ke kapličce kde jsme si dali oběd. Po obědě a postavení draka jsme sešli z kopce a zahráli si fackovanou. Pak jsme šli přímo zpět tam kde jsme bydleli. No převlékli jsme se sbalili jsme si ručník a plavky a mídlo a čisté oblečení a šli jsme do bazénu. Tam jsme chvíli byli a pak zase nebyli, protože jsme odešli. Když jsmer se vrátili tak jsme měli volno ve kterém jsme hráli koncept, česko, skládali origami a nepostavili most. Na večeři jsme si velice pochutnali protože bylly těstoviny se špenátem a masem (aspoň myslím). A za závěr dne, jak jinak jsme šli spát.

Krýša

Neděle 27.3.2016

Kronika z akce: Velikonoce v Jičíně /neděle

Dnes jsme se vzbudili a hned ráno jsme se mohli divit, protože nebyla rozcvička. Mě aspoň to teda překvapilo a divila jsem se celou snídani. Mimochodem byly housky s nutelou a marmeládou. Ne jako že byla na housce zároveň nutela a marmeláda, ale že některý housky byly s čokoládou a jiný s nutelou… trochu jsem se zamotala a nechce se mi to přepisovat, tak to tak nechám a budu pokračovat. Stejně to určitě všichni chápete, jak to myslím…No, kde jsem skončila. Bod číslo dvě, balení. No co se k tomu dá napsat? Prostě jsme se sbalili… Bod číslo tři, uklízení. To je taky každýmu jasný, že když se balíme, tak to zahrnuje i uklízení. No, ale když si na to vzpomenu, vybaví se mi, jak Munzík vyklepával ten velký koberec, co jsme po něm chodili ve společenské místnosti. Byl tak velký, že ho museli přehodit přes zábradlí v patře a zdola do něj mlátili košťaty. Taky jsme zametali, myli nádobí a já nevím co všechno… Bod číslo čtyři, hry na náměstí. No, když jsme se sbalili, šli jsme na náměstí. Rozdělili jsme se do dvojic, jeden měl šátek přes oči a ten druhý ho vedl. Potom jsme hráli „BANG!“ a na „medvědi honí tučňáky“. V tu dobu nám někdy volal Soník, že do toho hrnce se osmnáct litrů vody s kuskusem vážně nevejde. Později se obhajoval, že se spletl jen o desetinou čárku. Každopádně oběd byl vynikající a všechno se snědlo. Na tabuli jsme nechali vzkaz, reklamu a všichni jsme se podepsali. Pak už jsme pelášili na nádraží. Všichni jsme byli pochváleni, že jsme byli hodní a nezlobili jsme a dostali jsme studentské čokolády či co. Vážně si nepamatuju pořadí, ale zkrátka jsme naskákali do vlaku* a odjeli zpátky do Kolína, pak jsme ještě jednou přestupovali a dojeli domů (do Prahy, do Podolí, do lékárny**… :D) do Žďáru a rozutekli se domů.

*ve skutečnosti jsme neskákali (vysvětlivka pro citlivé rodiče)

**pro ty co nechápou, je to samozřejmě hláška, doopravdy jsme dojeli do Žďáru